Saturday, August 14, 2010

Tragedi Puting Beliung Bazar Ramadhan Jasin, Melaka

Tragedi Puting Beliung Bazar Ramadhan Jasin, Melaka

Salam...just nk share peristiwa menyayat hati ne..first time dgr berita kt tv semalam terkejut jgk r...Innalillah..
Ne maybe sbg peringatan kpd kita agar sentiasa mengingati Allah lg2 time bulan pose cam ne.. kite x tau ajal kite bile kn..jd get prepare la...ingatlah bahawa malaikat Izrael setiap hari melawat kite...nk chek sama ada waktu ajal kite da smpai ke blom...klu kite mati dlm keadaan yg beriman, alhamdulillah....klu x?? renung2 kn...










p/s...selamat berpose dan selamat meningkatkan amalan masing2...
Share This

8 comments:

nadiah daud said...

subhanallah..

BluR sEkeJap said...

ya allah...

AMOI KUSUT said...

dugaan ketika menunaikan ibadah puasa..

Wan Haffiz said...

sentiasalah kite ingat akan NYa..insyaAllah Dia juga akn ingat kite jgk..

edaolala said...

thanks share video. 1st time tgok video ni. takut tgok video ni.

LoVe_mE !Qa said...

subhanallah..

masa kejadian ni kan, petang tu kt MMU giler lebat k0t, dah la on the spot, langit hitam mcm apa dah..masya-Allah..memang betul2 menginsafkan..(-_-)

p/s:apis kat mana masa ni?kat rumah or kat luar..?dgr kata tempiasnya agak kuat kt area bukit beruang ni..

Wan Haffiz said...

haah..ptg tu apis tu mmg tido nyenyak giler..sedar2 basah dek tempias air hujan..tu bru peringatan sedikit je dr Allah..Astaghfirullah..


p/s...kt rumah...mujur x kuar ptg tu..tgh Zzzz,,

Wan Haffiz said...

edaola:haah..mmg menggerunkan jugak ler..same2..

Designed By Blogger Templates